Thursday, March 12, 2009

Result SPM Anah



Harini keluar result SPM anah. Jom pakat-pakat bagi masukan kat dia untuk pilih course apa dan Univ mana... Anah kata tak mau pi yaman, jauh sangat. Anah ni, pi Yaman la bagus. Banyak perkara boleh belajar... isksk...

Result Anah??? Berapa???

5 comments:

ibnu sayuti said...

Alhamdulillah...camner pon keputusan anah redha je laa...

Bangah said...

Waa...tahniah anah....dah buat yang terbaik....

Anah nak amek apa? Nak ikut bangah mai kat sini ka? hahha....ka nak pi mesir? ka nak ikut ipah? ka nak ikut enun jadi cikgu?ka nak pi yamen ? kat sana ada aman n bangcik....kalau mai sini ada banglong ngan bangah....kalau dok malaysia ada mama, baba, semua org ada...hahha....

akhtar_7 said...

ukhti,

tahniah! ssemoga dapat pilih bidang yang tepat. banyak2 istikharah...

setiap pilihan mempunyai jalan,
carilah dengan redho tuhan,
bukan ikut-ikut orang,
pikir2 lah masa depan.

pi mana pun tak pa,
kami semua terus berdoa,
walau dunia digilap nyata,
ingat! agamalah penyelamat dunia.

nanti kalo dah dapat pilihan...bagitau aku..mabrukkkk!!!!! doa kat aku sama ek..

muslim_milenium said...

....anah,,,,!!!! jgn dok ketegaq...baba kata mai yaman mai laa.....hahahahhahahhahhaha.....amboi...
cabai mulut...!!!!!

ummu_abdullah said...

pandai hang no aman.... hahha....

Post a Comment