Sunday, October 25, 2009

Gambar untuk Dikongsi, Komen Jangan tak Komen

Salam sume... Maaf sebab lama tak update blog ni. okeh, ni khas buat anah dan semua...
















ni ganbar2 terbaru... ada lg baru, muhammad dah boleh duduk.

6 comments:

muslim_milenium said...

....Daawwaahhhh...dah besau dah...ingat pakcik aman kan..

...pateh macam ank cina..wawa.wawawa...niiihau maa..?...

...tunggu pakcik aman balik yaa...nk raba pipi hampa dua..

salamZzZz

raihanah said...

wa3..terharu enun bt kat akul..hehhe..jga dawwah n pateh baik2..sat g..pak cik aman dok hakis pipi 'mereka'.huk2

Afifah said...

xpa...pak cik aman nak kawin dah...nnt dia x leh raba la pipi pateh n dawwah...huhu..

tringat adulah citer kisah sang kancil n sang kerbau.."KERBAAAAAAAAUUU...blh x amik kayu tu guna tanduk awak...bleehhh".....huhu

mat pateh dah x jadi JELLY dah skrg cz dh bleh duduk..baguinya2...

ummu_abdullah said...

hehehe.... tunggu aku upload mainan amdullah.. weiwei...

akhtar_7 said...

awat semua bulat2...suka makan donat ka?....tapi kira ok la dari makan telinga kelin...haha

ummu_abdullah said...

wawaw..... makan semua...huhu

Post a Comment