Tuesday, August 30, 2011

'EID 2011








SELAMAT HARI RAYAAA!!!!

TAQABBALALLAHUMINNA WAMINKUM!!!!!

KULLU AM WA ANTUM BIKHAIR!!!

Syoknya hari raya tahun nie..dapat puasa bersama famili dan raya bersama. Jadi kalau nak seronok, jangan la pasang lagu-lagu sedih. Ganggu emosi jaa...

"tufaaaaaiii.....bangun sooooq!!!!"

"Hmmmmmm....."

"Bancik, malam ni jadi imam terawih nooo, tufai amik yang kedua.."

Mungkin Ramadhan tahun ini banyak tinggalkan kenangan. Ipah, Anah, Aman, Asiah, Anas, Thufail, Banglong dan Kak Pipah, Enun, Bubu, Pak lah dan madu.....kira ramai jugak laa. Jadi, adat kalo dah ramai ni mesti ada pecah kaca pecah gelas, tak buat apa2 pun memang kena deras..mintak maaf terutama ipah, anah dan semua..huhu


"haiiip..."

"Jangan dok NIEEE!!"

Trademark kita....huhu..

Ooooooh..lagi satu. pagi2 kena ikat serban baba. Dah lama tak ikat serban baba. Serban cara budak tahfiz. Memang setiap kali raya kena ikat kat baba. Syukran baba ingat lagi tahun ni

Dapat kemas2 rumah, buang pokok2 cerragah menyemak kat depan umah. Huhh..

video

2 comments:

akhtar_7 said...

mulut nonaaat!!!

ummu_abdullah said...

ewwwww

Post a Comment