Thursday, December 24, 2009

Hari Kemenangan - Pernikahan dan PMR!

Alhamdulillah, setelah masa berlalu, peristiwa demi peristiwa juga berlalu dengan izin Yang Maha Esa. Lama blog ini terbiar. Mungkin kerana layout yang dullllllll.... (Nanti thufail tukar yang ceria2 sikit!!!)


Tanggal 12 December 2009, aman telah menamatkan zaman "jahiliyahnya" dengan menikahi seorang insan bertuah. Alhamdulillah.


~~ cool ~~


Kemudian, keesokan harinya, walimah di Cheras berlangsung. Best, alhamdulillah ramai sangat rombongan yang pergi meraikan hari kemenangan tersebut. Nak jadi cerita, aku, ipah, abdullah, muhammad dan k.tasnim naik kereta dengan bangah. Tengah jalan kereta berasap. Melepas berarak dengan pengantin. Tapi! itu semua perancangan Allah. Syukur sangat ketika kereta tersadai tepi jalan, tak sampai 5 minit makngah dan pakngah ternampak kami dan berhenti juga. kemudian, tak sampai 5 minit lagi datang "pomen", mungkin kebetulan dia lalu di situ.

Majlis makan dan bergambar bejalan dengan baik, Alhamdulillah...

~~ Tak dak pula gambar di Cheras... Nantilah Upload ~~


Kemudian sibuk pula dengan persiapan di Kedah.







Seperti biasa walimah berlangsung di sekolah al-azhar. Bangah tetiba ja jadi photographer tak di undang. Gambar belum siap. Tak boleh nak upload lagi!

Ok, baiklah...

Harini 24.12.2009

Alhamdulillah Result PMR dah keluar. Ketaq lutut tufail... haha...

Nak dijadikan cerita lagi, Thufail call rumah menyatakan kesedihan mendapat 7A dan Fail subjek Sains. Aku mati-mati percaya sebab dia buat suara sedih. Aku pun habaq la kat ipah. Tup tup dia call balik, habaq dia dapat 9A! Tension!

Sujud syukur....

Mungkin itu saja yang sempat dirakamkan dalam tulisan kali ini.

Balong dengan bancik camna kat sana?


4 comments:

BudakParasit said...

alhamdulillah.. berkat doa dari semua dan kehendak-Nya, aku score jgak.. bleh pch rekod kluarga.. hehe.. apa2 pon doa2 la kt aku utk semua periksa yg mendatang..

akhtar_7 said...

MABRUK...

harap smua dapat buat yang terbaik..just 4 Allah!!

afifah said...

ingat kat aku sama..isk..result sem ni jatuh byk..doakn aku...byk sgt cabaran sem ni..

ummu_abdullah said...

tak habaq pon kat aku ipah...

Post a Comment