Sunday, July 27, 2008

umah bancik aman

ni blakang umah bancik..tingin nak bela ayam, arnab dll..tapi semua mati kesejukan..tah la..mungkin tk pandai jaga kot.hehe





ni gambaq umah bancik..cantik dak? pandangan dari luaq ni..dalam tak tengok lagi..hehehe..tangki air kat atas rumah tu kami kena panjat isi sendiri..ish ish ish..ni kalo orang pompuan tak leh hidup kat rumah ni..nasib baik ipah tak jadi mai.haha


1 comments:

rijaldakwah said...

pokok tak tumbuh..ni pun nampak hijau sebab musim panas...kalo musim sejuk susah nak idup..

yang ada stakat ni serai ja yang tumbuh..

susah nak jaga pokok ni....binatang pun sama..kena blajaq kat baba mama..

banglong pon pandai ka tanam pokok?..tah nak tengok berkebun pon.. hahaha..ucop camner?

Post a Comment