Monday, August 10, 2009

Muhammad dan Abdullah dah besaq dah...

Ni picture terbaru muhammad dan abdullah, khas buat makcik dan akcik depa..ehehe...

 
Abdullah *cumell
Muhammad, aksi makan kaki...

18 comments:

Afifah said...

nampaknya abdullah dah transform jd macam paksu hanafi dia..huhu..(muka fotostate)..windunyeer kat dawwah n fateh...fateh nmpaknya makin come..mintak2 la muka dia macam paksu dia yg sblh ni plak..salam sayang dari mak andak(^_^)mmmuah

Bangah said...

yang penting tak ikut gigi mak andak...hehehe

ummu_abdullah said...

hhhaahaha

raihanah said...

haha..btoi2..cian mak ndak adulah n fatih...nnt fatih ekot pak ngah dia lak..rambut dawai!huuu

Bangah said...

kalau macam dawai tak pa...yang penting tak gigi bersusun...hehe...

Afifah said...

bangah rong momo!!!!!siap ang balik ni...harap2 mulut dia x bocor...slirrrrp...enun tlg delete comment bangah(x baik buka 'aib org)...bertaubatlah

Bangah said...

ala..ipah...main2 ja...aku bukan kata kat hang pon...heheh....kemsalam kat anah...usim tak cuti ka?

muslim_milenium said...

..hmm..ada kaa pi biaq makan kaki..sian mad pateh .. Dawwah dok senyum dia tuu la...hehehhe..Pakcik aman gak hsem..wawawawaw

akhtar_7 said...

Amboih.. Meriah nampak! Dak lama tak dengaq usik-mengusik macam nie. Kalo dok dekat-dekat memang kena usik lagi teruk. Tambah2 tok nah ngan tok pah. SIAP LA HAMPA! Nasib baik dok jauh-jauh. Tapi sekurang-kurangnya masih dapat berhubung. MEMANG SERONOK!!

"ALMIZAH FIL KALAM KAL MILHU FITTHO'AM"

-bergurau senda dalam ucapan umpama garam dalam makanan-

Kalau dulu suka bergaduh, sekarang bila ingat balik. Huuuuh!! Yang kena ikat kt pokok pun ada. Pastu kena tibai sampai berbirat. ADOIH..! Kena ikat kt tiang pun ada gak. Hat geng lembut pulak lari masuk bilik tutup pintu kuat-kuat! Hahahaha...

Tapi la ni. Semua dah faham erti hidup bertarbiah insya allah. Sekurang2nya mama baba berpuas hati dgn hasil walaupun ada istilah dalam setandan pisang, bukan semuanya elok. Harap ISTIQOMAH!

akhtar_7 said...

Lupa nk komen pasai dawwah ngan fateh... Comey tok sah dok kata la...tengok pak lanj dia sapa! Tapi hat dok nak isap jari kaki buat apa?

Harap sumer jaga diri lek lok. Bagi la tip skit cmna nk hindari H1n1? Harap membantu.....

raihanah said...

haha..lawak2...lama x bergaduh ngan bancik..huuu....

ummu_abdullah said...

hindari H1N1?

Pakai penutup hidung tu... tukaq setiap 6 jam...

banyak doa la ya...

-mus'abg'long- said...

-untk muzet:cara menghindari H1N1 ialah dgn berdoa..
-sbnqnya cara pencegahan dgn pakai mask tu tak berapa berkesan.yg baguih klu org yg selsema yg pakai mask sbb takut pi dok jangkit kat org len plak.
-(yg plg penting!!!)klu keluaq mcm pi market ka,kira tempat yg ramai org,balik rmh cuci tgn..tu ja (akan dijelaskan dlm posting berikutnya)

-pipah:bangah tak bukak aib pon...cm usik ja sbb kami semua dah tau rahsia hang...hahaha

-toknah:bila nk jd surirumah?

-fateh@fatih?? mkn kaki mcm abg ucop la...

-adawwa mmg keturunan cina(bkn ah Guan la)

Afifah said...

isk...balong..jgn biaq muka ang dikerumuni lalat lagi tau..nnt mkin banyak 'bugs'(bak kata abdullah) kt muka ang..sowy

-mus'abg'long- said...

pipah dgn anah hampa jg elok2, H1N1 byk la ni kat selangoq tu,any symptom terus pi cek la kat spital..

akhtar_7 said...

jzkk banglong!!!!

akhtar_7 said...

memang dok tunggu komen banglong. akhirnya!!!

-mus'abg'long- said...

Tokpah nak kena ni kata kat aku...siap hang aku nk balik mesia..

Post a Comment