Saturday, August 15, 2009

SEDAP..mmmmm



dan lagi pi makan ikan bakaq. sedap jugak...ikan merah besaq boleh makan 4 orang tapi makan 2 orang ja. cicah pulak ngan sambai yemen. perkh!!!!..nanti kalo tufail atau sesapa nak mai bancik bawak pi...



gambaq nie jelas skit ikan dia. amik gambaq kot kamera enset jaa..

14 comments:

akhtar_7 said...

mmm..

sedih pulak bila anah cakap mama tingin nak buka posa ngan anak2 dia..

harap semua dapat...paling kurang talipon la noo

ramadhan dekat dah nie...

ummu_abdullah said...

ya... aku nak balik bukak posa kat rumah nnt...

-mus'abg'long- said...

yg kat melesia balik2 la rmh tgk baba dan mama...bila nka balik raya???

muslim_milenium said...

....Yg dok indo pun dekat ja.. tiket pun murah...!!! kuang2....

-mus'abg'long- said...

mmg la murah klu nk banding dgn tiket pi yaman...
pipah dgn anah dgn tupai kan janji nk dok dgn baba mama..haha

Afifah said...

InsyaAllah kami cuba blk posa bbrapa hr kat umh nnt....jgn risau.kami xkn biarkn mama n baba kecewa..huhu...balong kata nk blk raya ni kan???jgn lupa beli apa2 kt kami

-mus'abg'long- said...

beli cekelat hacks dengan colgate mau ka pipah?..

Bangah said...

bawak balik cekelat mint...

akhtar_7 said...

tingat kalo buka sahuq kat umah mesti ada gulai....pastu pepedom!

pastu buka pula ngan nira....nira nipah la, bukan nira bangah..haha lawak jaa

sebenaqnya kat yemen x dak lagi kot orang kena H1n1. tak sampai sini lagi kot!!....

seronok bila banglong pun musyarokah komen dalam blog nie..

hayyakallah banglong!!!

ummu_abdullah said...

huhu, bila la nak balik ni... ipah anah, jom balik sekali...

Afifah said...

isk..kami cadang nk blk 31st ogos ni..tp xjd plak cz ada ISK..hmm

ummu_abdullah said...

isk ktne? nk pi leh? huhu bila tu

Afifah said...

isk di umh akhwat kat sni...jemput la.ramai kakak2 overseas yg dtg klu x silap..

-mus'abg'long- said...

nak ikut gak..

Post a Comment